Thursday, September 17, 2009

永别.

我的婆婆走了
我的爱情也走了..

只想和我的朋友们说声对不起..
我令你们失望了
但是
让我想挽回这段爱情的理由
已经不存在了
谢谢你们的鼓励和关心..
真的谢谢你们..

五个月了
这段时间
有快乐,又悲伤
有幸福,有失望
要爱的已经爱了
要给的已经给了
得到的
却是什么


因为什么原因而分开
我也不想说
那些一知半解的人
要说什么我阻挡不了


只可以说
我们缺少的是
对感情的那段在乎和坦白
什么都收在心里面
情侣不是都什么都和对方说的吗
我含着泪
删除所有关于你的东西
blog .. 情侣电话吊饰..照片..
还有我们的回忆
告诉自己
不要舍不得...

妈妈说这些只是 puppy love ..
我还告诉妈妈
等着看我们有多久
真的,我输了
至少,我从失败中学习成长

17/9
这是我人生开始的另一个阶段




















以后的路自己走
从新踏上
属于自己的路途












这是最后一篇写关于你的东西的 blog ...
if u two werent made for each other, holding on will be even more painful..thanks Dathne..

6 comments:

  1. hey bro...is ok...=)
    althought u lost somethings...but u will get back somethings too..trust me..+u+u...we will always support u...still got us...Rest in peace...mama go meet my gong gong le..x) they will happy at heaven geh...^^ gahyao bro...

    ReplyDelete
  2. The moment u lost smtg, u will get back smtg else too..
    plz smile and be stoic no matter wat happened to u =)

    ReplyDelete
  3. issac...
    may be ur mom is right..
    right now just puppy love...
    u still have many chance to choose ur true love..
    u can find a better 1..
    many gurs is waiting for u...
    cheers~~
    don bcz of her get sad...
    gambateh^^
    always beside u and support u^^

    ReplyDelete
  4. cheer ~
    remember what i told u,
    always support u and be ur listener :)

    love always,
    yan

    ReplyDelete

  5. 这么大件事都没跟我说

    你好勇敢
    可以拿得起,
    放得下~
    很好

    坦白很重要
    这次因为什么原因分开
    那下一个恋情
    就要确保彼此都可以坦白

    认清自己要的是什么
    未来还有很长的路要你走
    别灰心
    你值得拥有更好的!

    总有一天你会幸福的^^
    加油噢!我永远支持你~

    ReplyDelete

My favourite song