Friday, April 15, 2011

SNSD




hey...who is this?
没错,就是超超超红的少女时代..
可能受伟杰的影响
爱上她们了.
当然我没有他酱够力
我只是偶尔听听她们的歌,看她们的mv..

她们好像安排了8月多会来这里??
当时为了她们放弃了周杰伦的演唱会
一定要去看!

我连衣服都买好了.


希望在她们来之前可以买到我的相机,酱就完美了!

9个里面我最喜欢的是yuri.


第一眼看上去:清纯.
看她第一眼就电到我了..
天啊,怎么会有这么完美的女生?


张芯瑜

好像有一点像yuri?
还记得以前看她的偶像剧
她的声音和表情都很可爱.

两个都好漂亮..

-----------------------------------------------------

ice cream promoter (RM80 per day)
Date : Every Sat & Sun (23th April -2nd July)
Time : 12pm to 10pm
Wages : RM90 per day

venue:
Carrefour Kepong
Jusco Equine Park
Jusco Mahkota Cheras
Jusco Wangsa Maju
Giant Stadium
Giant Bandar Puteri
Giant Taman Connaught
VILLAGE GROCER SDN BHD (BANGSAR)
BILLION SHOPPING CENTRE (B.B.BANGI) S/B
MYDIN MOHAMED HOLDINGS BERHAD (USJ)
CS BROTHERS SDN BHD PUCHONG


Requirement:
female and male also can
As long as willing to learn and hardworking
perefer can work full for project.

Training: 20/4 - 3pm

Interested pls walk-in interview on Tuesday or Thursday 11am to 5pm at :
12th Floor Wisma Genting Jln Sultan Ismail 50250 K.L
(Beside Raja Chulan Monorail station)

Or can send your profiles to katherine.eng@g2.com with title " ice cream promoter+ venue "

有人向做这份工吗?
想以后星期一到星期五读书,
星期六和日去做工.

不懂做么我觉得趁年轻就应该找多一点钱,
但是我不知道我应付得了吗??
毕竟A-level不是容易的.

-----------------------------------------------------

朋友,一定要时常联络的,
我们没有联络一段时期了,你昨天突然信息我,
我觉得很陌生.
别人可以,你不可以.
所以没联络了,没事就尽量别找对方.
我也不知道你还有没有看我的部落格.
怎样都好,你对我来说,
怎样都是特别的.






3 comments:

  1. LOL my wallpaper ! =( yuri ! o no ! LOL !!! the Tshirt u also put ? Still put my taeyeon songs ! == well ~ nice

    ReplyDelete
  2. love the feel of the whole page...^^....
    this is also why i always love to visit your page....haha

    ReplyDelete

My favourite song